Met de overtuiging dat verhalen inspireren en food mensen verbindt, inspireren we professionals op een unieke manier. We laten je innovatieve cross-overconcepten ervaren en creëren een onvergetelijke beleving die je verder brengt in innovatie.
Thema:
XperienceClub: waar inspiratie en educatie samenkomen om innovatie en samenwerking te versnellen.
Samen ontdekken we de meest toekomstgerichte retail-, horeca- en lokale bedrijven en laten zien wat retail en horeca van elkaar kunnen leren.
Met de overtuiging dat verhalen inspireren en food mensen verbindt, inspireren we professionals op een unieke manier. We laten je innovatieve cross-overconcepten ervaren en creëren een onvergetelijke beleving die je verder brengt in innovatie.
XperienceClub staat voor educatie en het verlangen om buiten je eigen leefwereld te stappen, op zoek naar nieuwe ervaringen. Het draait om het willen van vernieuwing, ontdekkingen, verrassingen en ondernemerschap. Het is een bewuste keuze om de sleur van het dagelijkse leven en routine achter je te laten.
Innovatie is cruciaal voor de retailsector om mee te gaan met ingrijpende veranderingen in de keten, de transformatie van het winkellandschap en de groeiende internationale (online) concurrentie. Tegelijkertijd openen deze ontwikkelingen de deur naar nieuwe kansen en mogelijkheden.
Ervaar vakmanschap door het zelf te doen en samen te werken, want samenwerken is het nieuwe ondernemen. We bezoeken met elkaar inspirerende en vooruitstrevende retail-, horeca- en lokale bedrijven.
Tijdens deze holistische reis delen top experts uit de retail, marketing en foodbranche de nieuwste trends en concepten die echt impact maken!
Educatie is de sleutel om inspiratie om te zetten in innovatie. Ontdek de kennis en ervaring van experts uit de retail-, marketing- en foodsector en laat je inspireren.
Entrepeneur, creatief strateeg, visionair, experience designer, trendvertaler
Ga jij mee met de XperienceClub op avontuur? In maart 2025 organiseren wij alweer onze zesde Xperience reis met het thema GRENSVERLEGGEND.